Saturday 10 July 2010

THEONLYADIE.BLOGSPOT.COM IS BACK!!!

SAALLAAMMM. . . .
HELLO PEOPLE!! 0=)

wah. . . mcm bekurun lamanya dah aku inda mengupdate blog ku ani,so here i comee! hahahaha! Apaaaann. Bh saya actite blek nie,tapi mcm kajap2 saja,lau ada crita2 siuk,ada ku update. . . Too badd,nada jua urang membaca kan. . . . HAHAHAHA! x) mcm bnyk urang ckp kan,adie nda aCtive blog kh? Update blog? And so on. . Bh,meng update th ku nie,jgn saja ngaleh membCa. . Oukky??

Ari ani aku kan post pasal kelmrin and ari ani, anth ah hari siuk seDunia kalee. . . ahahaha! apaaann. .Crita kelmrin pasal aku k Mall and crita ari ani pasal k rumah suhaila,kaka ny b tUnang.

Ouhkkkeeyhh. . . Kelmarin ada urang birthday lahhh! Eyh, Happy Belated Birthday Zoul Kamal Biawak! hahahahahaha! Eyh,tokk guuruuu! Lau kamu kn tau,ea th salah seorg yg mnulung cri2 point untk bahas ari2 wlupun aku "simpanan" saja,and i think pidato kalee jua. . .Anth,pasal ea b penggelaman kan dlm hal ani ea th minta tUlung,and thats why aku pngl ea TOOKKK GURUUU!! x) so,kelmrin aku k MALL,mula2 dgn c Thir and kwan2 oy. . . then ada th jua kami t jumpa urang d mall ah,kami angkut th jua. . . HAHAHA! Sorry tok guruu ah! ;p ;p ;p lapas tUu jalan2 blablabla~ MacD-ing~ K.box-ing~ lalalalalala! Eyh,Thank You! Lawa lah suara urang atUu! HAHAHAHAHAHAHAHA! x) ea pun sRuh update blog,ea th mengupdate ani. . . . lpas tUu blek! baju ijau! 0=)

hmmm. . . ari ani,k rumah suhaila,ka zihah b tUnang with abg amir! Selamat Hari Pertunangan! 0=) sweett kitaa dua ah! Yg dtng tdi Fatyn, Dinnie n Aeyoule! ;p ;p ;p so mula2 smpi,trus kna bwa jalan ngambil kueh! HAHAHAHAHA! Pacahh eyh sorang2! i mean suhaila dini n aiyol! hahaha! B dusa eyh! Mana lg c suh kami atil,yg ceta2 teruk2 mlas ku gtau! Biar tia kami sja tau! Nyaman ketawa ku eyh! Then d umah suhaila sorang2 VAIN!!!!! Gmbr2 bnar kami eyh! ;p ;p ;p VAIN HANTAP! C dinnie~ membri malas! hahahahahaha! x) bh dayang suhaila jgn lupa upload ah gmbr2 tani yg mcm urang kurang siuman ah! ;p yg pling rugged idea c AIYOL! Pacaah! Mcm dri awal ku k umah smpi blek bh ketawa saja ah! Mana lg time makan. . . C LIPAHHH *bkn nma sbenar* ;p ;p ;p

bh bh bh,atUu saja kalee untk ari ani. . . . hahahaha! i miss blogggiiinnngggg!

Lavvv yaaa!

No comments:

Post a Comment