Tuesday 13 July 2010

AZAM BARU!! hahaha! (",)

Salammm. . . .
Helloooo people!!

Azam bAru??? Buang tebiat pakah anak ani kn b azam azam. . hahahaha! x) eyh nada lah,anth ah. . Well,inda lg lama o'level qualifying exam inda lagee lamaaa. . 2nd August dh start kami exam! ^^ ea th,bru th ada azam kn brubAh,kan start blajar. . . hehe! Tapi ada plng sbAb lain aku jadi cemani. . . cehhh~ anth ah,start drh atUu aku mcm mkin rajin,ea kah?? Sblum ani rajin plng,tpi pyah nada mOod saja. . Ani b mOod saja ku kan blajar. . .Nya urang ah Berubah Demi Kebaikan Tak Salah Kannn. . . . ;p ;p ;p biar aku saja yg tau napa ku b azam ani. . . hahahaha! x)

eyh eyh eyh,kamu kamu kamu! Lately ani aku addicted b pantUn! ;p slamat jua ada urang mlayan aku b pantun ani. . slama ani nada dgn ku a pantUn. .inda jua salah mun remaja skarang suka b pantun~ kan kan kan? Khazanah kali tUu ah. . . peace!

Bh,chow dulu! Ada asgmnt kan d buat,al maklum bin al kisah. . .Dh kan qualifying exam bru tah ada asgment ani. . tak paham saya. . Eyh,esuk pun ada short test! Biology and Chemestry! Study Study Study! 0=) bh form 5B,jgn lupa bacaaaa! ;p

btw aku ada ingat pantUn ku masa pidato,ani i love it! Nie nah ;

Pergi ke belait menunggang kuda,
Hendak berjumpa kekasih hati,
Segala bukti sudah ternyata,
Semoga mimpi menjadi realiti. .
. .
Bye! i will kongsi kan lagi pantun2 yang lain. . . hehe!

No comments:

Post a Comment