Monday 19 July 2010

AUDITION

Salam. . Hy. . .

guyz. ..aku ada buat poem tdi pagi,masa period english. . HAHAHAHA! x) bukan apa,tpi kami ada English Readin bh,ea th kana suruh bCa nOvel english,and kna sruh cri watak2 ny! Watt daaa~ gue ngak bisa. . . tmbahan tah lagi aku bukan ny ambil sastera. . Cigu ani tah jua,nOvel english lacis2 lg,ku bAca kajap brapa page,then menyeleweng tah uTak ku kan membuat poem,then terciptalah "PERCATURAN HIDUP" Well,im still learning?? =) bnya yang perlu ku pelajari. . . hehe! 0=) karang ku upload. wait saja ah.

hmmm. . Tdi ptng ada audition d skulah! HAHAHAHA! x) nada lah,ada trial oral for malay. . :) :) :) nak lagi nak lagi nak lagi. . . sasak ku eyh tadi ah,mcm word2 text ku kana bg atUu payah kan, eg. mempaten , data genatik badan, genatic research , "genatic gonuem" , kod genatik badan blablablabla~ oral malay,tpi bnyk words english kana pakai, yang paling sadin, word2 english yg d pindah bahasa melayu, i mean kata pinjam,tepaksa jua menyabut pkai bahasa melayu beku tUu~ -.-" eyh,ny cousin ku "alasan tidak akan berjaya dalam hidup" hahaha! Bh bh bh,aku angp satU cAbaran lah ah,manatau msa bnar2 oral lg payah. . So aku share lah saja ah sama kamu, then ada lg soalan yg jwapan sndiri "bagi pendapat kamu,sejauh mana teknologi sains dan perubatan dalam membantu masyarakat di negara ini???" i was like baby baby baby. . . . hahahaha! -.-" mcm cigu ani sengaja kann. . Tpi berkat penggalaman and pengatahuan luas dri segi benda ani,dpat lah jua ku menjawab. . (Y) (Y) ea th ny urang penggelaman mendewaskan kita. :) then soalan perbualan "berikan kebaikan dan keburukan seni mempertahankan diri." (",) easy much?? NOOO! x) tpi ckap saja tia apa yg terpendam dlm otak keluarkan saja,mun aku pasal b ckp jgn heran,asal jangan keluar tajuk. And and and so good to knOw that that cigu said to me "bh,kau cigu bgi " A " tuu. . " show off!! bangga lahhh! Kamu ya jua kalee eyh! peace! *bek sudah ku sadar aku showoff atUu* ;p chow sin chi~

No comments:

Post a Comment