Monday 29 June 2009

RINGKASAN MASA DI KL

Akum. . Hehe. . .

Sblum atuU sori eyh nda ku teUpdate bh msa ku d negara jiran ah. . .Anyway aku just gtau tmpt2 yg ku aga ah. . . Hehehe!Tapi yg pentin "percuTian ku d KL kali ani,aku skali pun nada pakai teksi"ahaha! TekajuT??Wat suspen je.Bkn ny kehabisan teksi atau pun nada teksi.N lagi satU spnjng aku prnh k KL aku nda pRnh naik LRT/MRT(atau pun org nda tau ada itU lrt n mrt,ea ada sejenis pengankuTan!Ahaha!Eyh,krita api bh,tpi mOdEN skit).Tapi skurng2 ny aku pRnh dh merasa naik mrt d singapore. . Hehehe!Ok lah,bkn ny pSal apa,Abg ipar aka laki kaka ku atUu ada keta sndri d sna.Psal ny rugi jua toh mun tiap ari membyar teksi sja. . .Tpi dri aritUu plng dh tUu ea ada keta(masa aku pRnh kKL)tapi dlu alum brpa tau jLn.

So,tmpt2 yg ku aga. 1 utama(one utama)bsar jua lh bngunan ny ngaleh jua mun d rauni,kalh jua dE malL.Tapi yg siuk ny jaln kaki pun bleh dri apatment kami tngl,tapi jgn nda galat jLn kaki x ku ah k sna.Tpi prnh jua lh ku sasat dlm bngunan atUu!CBa th byngk kn tUu,dlm bngunan pun buleh sasat~

mid valley mega mall,the gardens mall,sungwei weng,pavillion,suria KLCC(1st tym k sna),zno negara,sunway lagoon,sunway pyramid.Anth ah atUu ja x. . . Ahahaha!Amacam?Boleh tahan?Semua destinasi ani kami aga nda mnguna kn teksi.Jauh jua udah tUu mun sdh k zoo negara k KLCC dri kami tngl d damansara.Tapi alum plng apal bnar jLn ny(aku)tpi aBg ipar ku boleh lh~tpi liat map x ah jua mseh.Ada skali atUu aku kna sRuh liat map wh,duh!!Nda ku paham wh map ny ah(buku map steet blabla).Eyh ada ku k tinggalan kami k the curve jua,dkat atUu ada ikea n ikano. . .

Bh eyh,mlz ku ceta pnjng2 ngaleh ku.N nanti2 th ku b ceta lgi.K

tierrr. . .Akum

No comments:

Post a Comment