Thursday 4 June 2009

AL-FATIHAH BUAT NENEK SII SUHAILA

D mlm around pkul 9.30 x,ada msg.Then ku buka skali suhaila msg "adie esuk (kamis) aku nda skulh pasal ny ni tdi,mlm ah nini ku meningal,bh al-fatihah"so awda yg d kasihi n d sayangi sdakah kn jua Al-fatihah,apa jua gnya fatihah,nda smpi 5 minit kamu membCa tUu,jdi sdakah kn th seikhlas2 ny.K Al-fatihah. . .(membca)

ucapan buat suhaila serta keluarg :first ting sabar sja,yg pergi tetap akn pergi,kita yg hdup harus tetap jalani kehidupan.Kuat kn hati,tabah kn semangat,wlau apa yg trjdi kami(best/worst friend)tetap ada.Hehe!

So,tdi pg skulh,mcm biasa ari kamis bca yasin n trus kmi dlm clasS sdakah al fatihah n trus bAca yassin.After that coMmerce,chemestry,break,bm n last irk.

So msa cnmmrce aku lyk trkejut beruk!!Ahahaha!Nda ku sangka2 wh marks ku catUu ah!Lyk aku nda membca~tpi tq to suhaila n de fren yg ngajar aku masa last minit kn pReksa ah,masa beberapa jam lagi kn pReksa!So i think mayb aku yg highest mark x~mudahan sja!!Amim!Tq to Allah also memberkati pembelajaran ku slama ani.Chemestry~ahaha!No comemt!Yg penting pass!!Them bm!!Ahaha!3 org sma merkah+highest!!(aku,sayazwan n rose)tpi for paper1,aku highest!Hehe!Tajuk ku politik sikit pasal KEDEWASAAN BERNEGARA!!!Nanti th ku post krangan ku atU kLau ku rajin!Hehe!Then irk. . .As usual~tpi baru kna bgi paper1, i lyk!!!Sdang lh,boleh tahan jua.Salah ku gnya pasal careless mistake~

so as i said,nanti th ku post mark ku kLau dh semua ada kna bagi!K.Akum~

tierrrr. . . .

No comments:

Post a Comment